Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb gekregen?

Kijk eerst in je spambox want vaak is het een filter die onze mail tegenhoudt. Kun je hem nergens terugvinden, stuur dan een mailtje naar [email protected] en wij proberen het euvel zo goed mogelijk op te lossen.

Hoe weet ik zeker dat jullie duurzame en fair trade producten verkopen?

Brighter World waar GoodtoGive een handelsnaam van is bestaat al sinds 2001 en is sinds dat jaar bezig met het promoten van duurzaamheid in magazine, campagnes en producten. Sinds 2008 zijn wij begonnen met het leveren van kerstpakketten en relatiegeschenken en starten kleine bedrijfjes op die in arme landen een eerlijk bestaan proberen op te bouwen. Je kunt meer zien en lezen over ons werk op onze website goodtogive.nl

Wat moet ik doen als ik de bestelling terug wil sturen?

Natuurlijk hopen we dat je heel tevreden bent met je aankoop. Er kan altijd iets misgaan. Als het product niet aan je verwachtingen voldoet of je om een andere reden de koop wilt herzien, heb je het recht om binnen veertien (14) kalenderdagen na ontvangst van het product de koop te ontbinden,  door een mail te sturen aan [email protected] en het product aan ons terug te sturen. Het product moet binnen veertien (14) kalenderdagen na de mail bij ons binnen zijn. Goodtogive vergoedt binnen 30 (dertig) kalenderdagen na daadwerkelijke ontvangst van het product de betaling, inclusief de verzendkosten. De kosten van het retourzenden zijn voor rekening van de consument, tenzij het product beschadigd, dan wel defect geleverd is. In dat geval vragen we je om foto’s en een duidelijke omschrijving van de klacht en de kosten voor de retourzending voor rekening van Goodtogive. Mocht je vragen hebben over de retourvoorwaarden, neem gerust contact op met onze klantenservice.